СКЛАДАННЯ ТЕКСТІВ НАЙТИПОВІШИХ УПРАВЛІНСЬКИХ ДОКУМЕНТІВ
ВСТУП
ВСТУП
Основою
документаційного забезпечення діяльності HR-менеджера є
організаційно-розпорядчі документи, які забезпечують процес розпорядчої і
виконавчої діяльності. Вони складають одну з підсистем управлінської
документації.
Організаційно-розпорядча
документація грає важливу роль у діяльності підприємств. За допомогою неї
документуються такі важливі питання, як: визначення функцій і прав підприємства
в цілому, його структурних підрозділів; встановлення і зміна структури і штатів
підприємства; реорганізація і ліквідація підприємств і їхніх структурних ланок;
контроль за підвідомчими об'єктами; організація діловодства; забезпечення
апарату управління кадрами; організація процесу управління.
Комментариев нет:
Отправить комментарий