понедельник, 8 июня 2015 г.



СКЛАДАННЯ ТЕКСТІВ НАЙТИПОВІШИХ УПРАВЛІНСЬКИХ ДОКУМЕНТІВ                                                        
                                                                    ВСТУП

         Основою документаційного забезпечення діяльності HR-менеджера є організаційно-розпорядчі документи, які забезпечують процес розпорядчої і виконавчої діяльності. Вони складають одну з підсистем управлінської документації.
         Організаційно-розпорядча документація грає важливу роль у діяльності підприємств. За допомогою неї документуються такі важливі питання, як: визначення функцій і прав підприємства в цілому, його структурних підрозділів; встановлення і зміна структури і штатів підприємства; реорганізація і ліквідація підприємств і їхніх структурних ланок; контроль за підвідомчими об'єктами; організація діловодства; забезпечення апарату управління кадрами; організація процесу управління.

Комментариев нет:

Отправить комментарий